tirsdag den 9. juli 2013

God sommer...

Sommeren er ovre os. Solen skinner og vejret er skønt. Sjovt som vi altid taler om vejret her vores lille Danmark – måske er det fordi det er så svingende.

Jeg håber sommeren for alvor er kommet til Danmark - for vi holder altid ferie i lille skønne, dejlige og fantastiske Danmark.

Jeg venter lidt endnu med at holde ferie, men når den tid kommer, så vil jeg nyde at der bliver tid. Tid til ikke at skynde på ungerne om morgenen, tid til lige at tage den ekstra time om aftenen – da man ikke skal tidligt op, tid til kreative projekter, tid til at lege, tid til god og lækker simremad...


Tid til strandture...og helst i solskin – så bliv nu ved sol!!!








































Tid til jordbær ...og gerne med is til










































Tid til hjemmelavet agurkesalat...
for det smager bare bedre når man laver det selv...





















PS. Synes du ligesom mig, at kapilærkasser er grimme, så kan 4 gamle loftbrædder sat sammen og tilskåret i siderne, virkelig gøre en forskel! Naboens stol pynter nu også helt godt – måske skulle jeg glemme at levere den tilbage...





Tid til sejlads...for sådan en lækker matros hører sommeren til...







































Tid til....ja, hvem ved hvad sommeren bringer...men jeg håber den også bringer dig masser af tid!


Ting tager tid. Det vil også sige, at jeg holder fri fra alt det andet som tager min tid.
Bloggen holder derfor sommerpause – men jeg vender tilbage igen med ny og skøn energi og masser af oplevelser frisk i erindringen.

God sommer og god positiv hverdag, til dig der ikke skal holde ferie lige nu...


// Katrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar