fredag den 14. marts 2014

10.000 gange - vildt!!!

Så skete det - jeg kan nu se at min blog er blevet læst 10.000 gange! 
Ja, for at være ærlig, så ved jeg ikke helt hvad jeg havde regnet med – men ihvertfald ikke 10.000 på 1,5 år. 
Jeg er da faktisk lidt rørt, for det må da betyde at folk læser den mere end 1 gang!

Så i dag er nu officelt 10.000 dagen – selvom andre måske synes bedre om Bøf og Blowjob, for hvis du ikke har hørt det endnu – så er i dag (officiel) Bøf og Blowjob dag! Tror det er et modtræk til Valentinsdag, og jeg kan kun forestille mig det er opfundet af mænd, men synes faktisk den er ret sjov og især da min kollega spurgte min chef, om hans kone vidste hvilken dag det var i dag!!!

For mig er det 10.000 dagen - for jeg er desværre (for min mand) ikke hjemme i dag!
– men jeg er sikker på min mand klarer sig uden den bøf…


// Katrine

PS. Humor er faktisk også en ret stor del af en positiv hverdag hver dag…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar