torsdag den 12. september 2013

I dag er det bloggens fødselsdag....

Hurra Hurra Hurra....

Ja, så gik der et år. I dag er det 1 år siden jeg skrev mit første indlæg på denne blog. Jeg havde hørt nok af brok og tænkte dette skulle være mit indspark til at vi alle husker at værdsætte vores liv - også i hverdagen!

Har du glemt det første indlæg kan du læse det her: 12. september 2012

Hvad er der så sket i dette år? Ja, for mig er det en lille dagbog - nu skriver jeg jo ikke om alt hvad der sker i mit liv, men jeg deler på denne måde nogle af de gode ting som jeg synes andre også kan gøre brug af. Vi kan lige så godt lære af hinandens erfaringer. Hermed ikke sagt, at alt hvad jeg gør er rigtigt - men man kan jo altid høre andres mening inden man danner sin egen.

Måske er du kommet til at tænke over dit liv - måske ikke, men her er ihvertfald et af de indlæg som jeg synes rammer godt: Er græsset altid grønnere...

Ja, mad fik også hurtigt en lille plads på denne blog. Sjovt som næsten alle mine opskrifter er enten kager eller salat. Jeg vil jo stadig fremhæve Toves gulerodskage, som du kan finde her: Verdens bedste gulerodskage eller hvad med salaten med syltede løg, den var ret populær: Salat med syltede løg

De kreative ting og ting til boligen er også en stor del af mig og min interesse. Denne interesse har jeg ikke fået udlevet så meget som jeg har lyst til - men mit liv er fuld af prioriteringer og lige nu er det familie, venner, arbejde, motion og akademiuddanelsen som bliver prioriteret højest - men julen nærmer sig, så mon jeg helt kan lade være når vi nærmer os...

Denne blog er lidt af hvert - fuldstændig som mig. Jeg er nok lidt af hvert.
Jeg har en mening om alt - ja, jeg kan faktisk sjældent holde min mund. Om du så kan lide det eller ej - det er jeg ikke herre over, men måske nærmer den runde fødselsdag sig snart og så er det måske tid til at læse dette indlæg igen: 40 år og...

Jeg skal ikke kunne sige hvad bloggen har givet dig - men for mig har det været sjovt. Jeg har nydt hvert et ord - om bloggen fejrer fødselsdag til næste år, det må kun tiden vise, men lige nu er det stadig sjovt...

Dejligt at du læser med og tak for alle de søde kommentarer jeg har fået her eller når jeg har mødt nogen af jer. Det er med til at gøre at jeg har, ja gæt selv:
positiv hverdag hver dag

// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar