tirsdag den 12. november 2013

Jeg er her stadig...

Jeg er travl, travl, travl - men på den gode måde. Jeg har haft masser af nye udfordringer  på mit arbejde og det har krævet mange overarbejdstimer. Men da jeg bevidst har valgt at jeg ikke vil have stress og jag i mit liv, så har jeg i denne periode måtte vælge nogle ting fra - og det har så lige været bloggen, desværre...

Derfor har den været lidt stille, eller skal vi sige meget stille på det sidste! Jeg savner at skrive og jeg kan mærke bare nu, hvor jeg sidder her lidt over midnat og egentlig burde gå i seng - at det er næsten som om fingrene selv beder om at blive ved. Tastaturet bliver suget til min fingre - men nej, uden søvn duer helten ikke...så jeg må hellere stoppe igen, mens legen er god for os begge!!!

Tingene er ved at blive normale igen, den første milepæl er nået, så jeg vender snart stærkt tilbage igen - for den positive hverdag er der ikke nogen der kan lave om på, travlt eller ej....

// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar