tirsdag den 20. november 2012

Sender du invitationer...

Ja, så er indbydelsen til julefrokosten klar og jeg må hellere vise den her på bloggen. Det kunne jo være du selv kunne få lidt inspiration til en af dine kommende invitationer. 

Jeg kan godt lide at lave invitationer – men det er jo selvfølgelig også en del af mit erhverv - men man kan nu også sagtens lave noget fint i word, jeg tror bare det handler om interesse. Jeg synes selv det er enormt dejligt at modtage en invitation med posten og jeg kan se at de eneste invitationer man efterhånden modtager pr. post er til bryllupper - for det er efterhånden den eneste fest hvor man gør lidt ud af invitationen. 

Det er en skam, men igen skal man jo også feje for sin egen dør først – for denne gang er min invitation også sendt på mail, for postvæsenet er ikke helt så positive overfor flere breve som jeg er – med deres prisstigninger de seneste år – så desværre er det nok udviklingen...


























































En invitation på vers og så oven i købet på en hverdag...

// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar