fredag den 8. marts 2013

Jeg ønsker mig....

Jeg har egentlig hvad jeg skal bruge og så alligevel - for når jeg ser noget nyt, så opstår der en mærkelig trang til, at det kan jeg da ikke leve uden - selvom jeg inderst inde nok godt kan. 
Nu er det jo ikke et spørgsmål om liv eller død - men ting til boligen kan også være vigtige for humøret og livskvalitet, ihvertfald for mit...





















På UP (tidligere formland) så jeg denne pude, og den er ikke helt ude af mit hoved, så nu ved jeg hvad jeg ønsker til min fødselsdag - det sjove er bare, at når jeg så har fødselsdag - så har jeg glemt alt om hvad jeg ønsker mig, så hvis jeg nu skriver det her - så kan det være det hænger bedre fast.














Puden er hedder Notknot og er lavet af Islandsk uld og består af forskellige knob - vildt flot og anderledes. Puden er importeret af WhatWeDo og de henviser til forhandlere - men mon ikke den snart lander i en butik nær dig. Den er pebret og kommer nok tæt på de 1000 kr. - men flot det er den nu.

Lige nu er pengene ikke til den - så kan jeg til gengæld glæde mig over en ny gratis gave - denne kalender som jeg fik af en leverandør på arbejde. Vildt flot og så giver den lidt kulør på væggen.




Februar var rød og vild



Marts er stille og grøn - foråret er på vej...



Nyt skal der til - også i hverdagen...


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar