torsdag den 7. marts 2013

Kobber til mig...

Jeg har nok lidt kobbertrang for tiden - det indrømmer jeg.
Jeg købte i november et armbånd i H&M - kobber look-a-like. Det er plastic - men malet, så man umiddelbart tror det er kobber og har kostet en formue - og det har jo også kostet hele 40 kr. Prisen er jo sådan set underordnet - jeg synes det er vildt flot og går tit med det. Synes jeg mangler nogle øreringe der matcher, og her kommer så mit nye påfund.


Forleden købte jeg kobbertape på Toko.dk - en hjemmeside med ting til fiskeri. Er ikke lige så meget inde i fiskeri - men da jeg søgte på kobber kom kobbertapen frem, samt disse spinnerblade til 20 kr. for 5 stk. Er faktisk ikke helt klar over hvad spinnerblade bliver brugt til - men det er nok noget med at krogen bliver lagt mærke til, og så kan jeg kun håbe på, at der er nogen der lægger mærke til mine nye øreringe. Jeg satte disse spinnerblade på en gammel creol og så havde jeg nye øreringe. Billigere øreringe kan man nærmest ikke få - og de er faktisk ret flotte, hvis jeg nu selv skal sige det - og det skal jeg jo faktisk, nu hvor det er min blog! 
























Kobbertapen skal jeg bruge til nogle vaser til påske med kobberæg - men mere om det senere...

Lige efter nytår var jeg på tøsetur i sommerhus og der købte jeg disse kobberøreringe til 20 kr. i H&M i Hjørring. De er måske lige bling bling nok til en hverdag - men igen, hvorfor skal hverdagen være så kedelig, så måske skulle jeg tage dem på i morgen.























Hverdagsagtig - tyg lidt på ordet - som regel ikke noget med spræl og farver, vel?
Jeg håber ordet får en ny betydning i løbet af de næste år og vi alle begynder at værdsætte hverdagen lidt mere - jeg nyder dagen i dag, gør du?
Hvis ikke - så tag glimmerøreringe på (nok mest henvendt til kvinder, men omvendt - tror faktisk det kunne være ret sjovt til mænd) og gør hverdagen til en fest....


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar