onsdag den 13. marts 2013

Påsken er på vej...

Så er påsken på vej med hastige skridt. Jeg elsker højtider hvor man skal pynte op - men dog kun når det er pynt jeg godt kan lide og i forhold til påske er jeg nok lidt sart. Gul og lilla er ikke lige mine farver til pynt og meget af det påskepynt du kan købe, er netop disse 2 farver. Så løsningen for mig er naturligvis - at lave det selv!

Disse æg har jeg købt i Tiger til 10 kr. for en pakke med 9 eller 16 små æg. Jeg hængte dem på en pind og sprøjtemalede dem kobberfarvet. Du kan sagtens sprøjtemale udenfor selvom det er koldt - men de skal ind umiddelbart efter, ellers bobler malingen op. Det lugter en del - så en garage eller kælder er et godt tørrested.
Da de var helt tørre, puttede mim datter en lille træperle fra Panduro på snoren samt en forårsgrøn HAMA-perle, for at få lidt kontrast. Foråret er dog ikke helt på vej endnu - men jeg er sikker på, at disse grene fra haven hjælper det lidt på vej.






















Fint ser det ud - så håber jeg bare ungerne kan lade det stå.


























Lidt påskehygge - lavet på en dejlig hverdag...


// Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar