tirsdag den 7. maj 2013

Man har kun det skæg...

Jeg tror skæg er kommet for at blive - den har ihvertfald været her i meget lang tid nu. Jeg ser ihvertfald skæg overalt for tiden.


























Selv de helt unge har fuldskæg. Jeg er glad for min mand ikke går op i mode - for jeg er ikke sikker på det ville klæde ham ret godt.

Her på det sidste har jeg set skæg på tøj, indkøbsnet med overskæg fra Topshop, bluser med skæg, små overskæg på glas (kan købes i Tiger) og sidste uge købte jeg nye karklude med små overskæg på i Tiger.

Nu kan jeg også se at tendensen har bredt sig til alt. Nu kan man få sit eget skæg på væggen.






Plakaterne kan købes her....



Eller hvad med en pude til sofaen...






















Puden kan købes her...


Jeg tror måske det hele er startet lidt med Movember. Movember er en begivenhed som kommer tilbage hvert år i november, hvor mænd skal tilmelde sig og donerer derved penge ift. hvor stort deres skæg er. Læs mere på www.dk.movember.com

Jeg tror ihvertfald skæg er kommet for at blive og det er da også lidt skægt. 

Påskepynten fik lidt skæg, sugerørene fik lidt skæg og hvis jeg var god til at strikke - så ville Lukas få denne skægge hue til vinter....




























Billedet til den skægge hat er taget herfra!


Tror den nye bærbare skal have et lille skæg i folie udenpå - for det er da lidt skægt.


Man har kun det skæg man selv laver 
- måske trænger din hverdag også til lidt skæg....


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar