torsdag den 13. december 2012

Dyr kan bruges til meget...

Mine børn leger meget med dyr og her tænker jeg på dyr af plastic. Vores elskede hund Kenzo døde for 6 år siden - så desværre har vi ikke levende dyr længere. Plasticdyr er fantastiske som legetøj - men de kan også bruges til andre ting - og i det her tilfælde var jeg nødt til at ofre 3 af deres elskede dyr. Sikke en mor, men det gik jo til en god sag – pynt!


En gris, neon spraymaling og et lille bånd og så har man en lille fin marcipangris som pynter fint ved vasken.























En hest og en isbjørn som lysestager. Her tog jeg nogle gamle lysestager fra min blomsterbinderkasse med spyd på og så bankede jeg dem ned i ryggen på dyrene – det lyder lidt hårdt, men jeg er sikker på de ikke kunne mærke det! 



Et lille bånd som tørklæde til hesten og et lille halstørklæde i strik til isbjørnen, så er de klar til frost og kulde i december.


Anderledes julepynt som giver et smil på læben, hos både børn og voksne og så kan de oven i købet laves på en hverdag...


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar