tirsdag den 18. december 2012

Findes julemanden...

Min datter tror stadig på julemanden - men hun ved til gengæld også, at hvis brevene skal nå frem - så skal der frimærker på! Det bliver lidt dyrt i længden, med alle de breve, så jeg har fundet en udvej - frimærker, man selv kan printe.





De kræver godt nok en saks og lidt lim, men min datter synes de er skønne. Sidst jeg lagde nogle print i børnehaven, klippede hun dem alle selv - for de andre måtte ikke få nogen af hendes frimærker. Jeg må hellere prøve at give nogle flere til børnehaven i dag - for de andre børn skal vist også have muligheden for at sende et brev til julemanden.

Har du selv et barn som også gerne vil skrive mange breve - er du velkommen til at downloade dem her:
A4 frimærker til print


God hverdag...


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar