mandag den 10. december 2012

Man må sno når man ikke kan strikke...

Det at strikke har jeg altså ikke talent for, desværre. Så heldigvis findes der andre udveje, for hvis du så juleshowet på DR fredag aften - så du sikkert også indslaget med de strikkede julekugler fra Arne & Carlos. 
De er så fine, men desværre også lidt for svære for mig at strikke, så jeg har valgt den nemme løsning. Jeg har købt dem, for de kan nemlig købes på Kombiner.dk. i forskellige størrelser og forskellige farver. Har du lyst til mere strik, kan du også købe små strikkede juletræer samt små og store julestrømper. 
















Så er der dømt nordisk jul for alle pengene.

Kombiner.dk er design med kulør til institutioner - så hvis din institution mangler lidt kulør – er denne hjemmeside det rigtige sted at lede.

Heldigvis kan garn jo også bruges til andre ting end strik - blandt andet de pom-pom'er jeg omtalte forleden. Min plan var at bruge dem som servietringe, men det fungerede bare ikke, da jeg først prøvede - så i stedet satte jeg dem på glasset, og det så bare så fint og festligt ud. 





















En rigtig god ide til nytårsaften, hvis du mangler lidt pynt. Husk at sætte dem så langt nede på glasset, så du kan drikke af glasset uden at få snoren i munden, for så holder de hele aftenen.


Flotte snefnug på glassene og masser af sne på vejene – og så oven i købet på en hverdag...


// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar