torsdag den 25. oktober 2012

Spise i det fri...

I fredag havde jeg fri sammen med børnene og jeg havde lovet dem at vi skulle på skovtur. Regnen silede ned fra morgenstunden - så vejret var ikke helt til skovtur, men af sted det skulle vi nu - for nu havde jeg jo lovet det. Så på med regntøjet og af sted. Lige nede af vejen er vi så heldige, at der er en lille skov og 2 spejderhytter - og da vi går i den silende regn ned af trappen mod legepladsen - udbryder min datter: Mor, jeg ved hvor vi kan spise.

Hun løber hen mod den ene spejderhytte og ind under deres store halvtag med borde og bænke. Anna råber: Her kan vi sidde mor . her har vi været med børnehaven. Hvad der inden vi tog hjemmefra virkede lidt uoverskueligt i silende regn - blev nu til en hyggelig frokost i det fri - heldigvis dog i læ.






















Det er ikke altid man kan forudsige hvad der sker - men det er helt sikkert, at hvis man ingenting gør - så sker der ingenting. Her blev det en lidt afvekslende frokost i silende regn, men dog i tørvejr - og så på en hverdag...



// Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar