torsdag den 13. september 2012

Dagens Dali...

En tegning, hvor man lukker øjnene og hvor man ikke lader blyanten slippe papiret. Det måtte jeg da prøve og resultatet er her. Jeg lavede mange forskellige og så alligevel - for de lignede alle hinanden - men det er selvfølgelig også den samme hånd, venstre hånd - selvfølgelig. For jeg er venstrehåndet og ikke kejthåndet! Kejthåndet lyder som om, der er noget galt og jeg tror nu egentlig, at jeg er rimelig normal - hvis jeg nu selv skal sige det...






















Så lad mig prøve med den kejtede hånd - højre!























Resultatet et det samme - jeg kan åbenbart ikke få venstre øje ind (set fra tegnesiden) - det kunne en psykolog sikkert få meget ud af, men for mig er det bare sjovt, at der ikke mere forskel...

Et eller andet sted er det sjovt at udfordre hjernen, til noget den ikke er vant til og jeg tror egentlig sagtens, at dette billede kunne pynte lidt på mit badeværelse - selv på en hverdag...


























// Katrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar