fredag den 14. september 2012

Morfar har fødselsdag...

Minfar har fødselsdag på søndag og vi er derfor inviteret til fødselsdag i aften. Min far har aldrig været særlig vild med gaver og hans ønsker ,igennem så lang tid jeg kan huske, har været strømper og underbukser. Nok ca. det samme som mange andre fædre ønsker sig - men det bliver jo lidt kedeligt i længden!

Jeg er aldrig en af dem der planlægger i lang tid før - så det var først i går aftes det slog mig - at jeg da hellere må få tænkt på gave. Helt normal procedure for mig, for jeg arbejder klart bedst og hurtigst under pres. Det passer jo også meget godt, at jeg lige har lidt luft på arbejde i dag - for jeg har lige fået en ide til morfar. Han får den klassiske gave - billeder af hans børnebørn.


























Jeg tog dette billede i sommers ved vores sommerhus og min far var så begejstret for det og synes jeg skulle sende det ind til konkurrence - men det er nu ikke noget jeg har tænkt mig at gøre. Jeg synes nu også selv billedet er ret godt - for det er jo mine egne skønne børn...og som min veninde altid siger: Din selvtillid fejler ingenting! Jeg roser mine egne billeder, mad og alt det andet, for hun har nok ret, jeg ligger ikke under for janteloven og gudskelov for det...

Mine forældre har en væg i køkkenet med billeder af børnebørn og jeg har vist aldrig lavet et billede til dem af Lukas - han er jo også kun 2 år, så bedre sent end aldrig. Jeg fandt det her billede og tænkte at det var perfekt til morfar, for han er nemlig også vild med øl.










































Prikken over i'et må være et lille gavekort til "Den skaldede frisør" - hvor jeg med vilje ikke har udfyldt navn. Nemt og lave og på den her måde, er jeg fri for at køre ned i byen og får samtidig ungerne med i gaven. En tegner krusseduller på kortet, en skriver MORFAR og den sidste kan skrive under, for så er der da ikke et øje tørt og så oven i købet på en hverdag...
























God weekend - vi ses når det bliver hverdag igen...


// Katrine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar