tirsdag den 18. september 2012

Kan man få for mange kys...

Hele familien var i Den Gamle By forleden. En oplevelse som var stor for både store og små. Plakatmuseet er flyttet ind i deres nye afdeling - 1974! Ja, man føler sig nu lige pludselig lidt gammel, når 1974 er en afdeling i Den Gamle By. 
Plakatmuseet er altid interessant for mig, så Nikolaj, Anna og jeg gik en tur derind - pludselig stopper min søn og siger: "Det er det samme tapet som er hjemme på Lukas' værelse" - og ja, man får jo ideer af hinanden og her må man jo sige at Ferm livings tapet er tæt på - flot plakat er det nu!


























Plakat fra plakatmuseet, Aarhus. Lavet at Leo Lin, Taiwan



Efter at have set på gammelt legetøj, prøvet at mure samt kravlet op på toppen af stilladset, var det tid til pause og man kan næsten ikke gå forbi bageren i Den Gamle By uden et KYS!

Kæmpe store kys-kager som smager fantastisk og som er rigtig nemme at lave. Tilfældigvis havde jeg lige 4 æggehvider i køleskabet i aftes – så jeg var nødt til at lave kys - for dem kan man vel aldrig få for mange af. Min mormor lavede altid marengs, så det er altid med hende i tankerne, at jeg bager disse. 























Så jeg vil forsøde hverdagen med et lille kys - håber det smitter...

Du kan downloade opskriften på dette link hvis du også har lyst til kys.


https://docs.google.com/file/d/0B3jhP-e_Ek3GMGN4VGlra2c5WGM/edit

(Hvis linket ikke virker, så send mig en mail...)



Nemt og lækkert på en hverdag - men kan også gemmes til weekenden...


// Katrine

2 kommentarer:

  1. dejligt med kys dem vil jeg også prøve at lave :-)

    SvarSlet