torsdag den 24. januar 2013

De skal giftes...

Hvad kom der med posten - en invitation. Ikke bare en lille én, men én af dem der er gjort noget ud af - en invitation til bryllup. 

Bryllup er altid en god fest og bryllupper som bliver holdt langt væk er endnu bedre. Man kan ikke lige køre hjem tidligt. Ungerne skal passes med overnatning og vi kan give den gas til den lyse morgen. For ligegyldigt om vi vil det eller ej - så giver det altid lidt dårlig stemning, når flere vælger at tage tidligt hjem fra en fest. Jeg ved godt man kan have sine grunde og det er også helt okay - men det er ikke altid helt fair overfor arrangøren. Så her er der ingen undskyldning - kærlighedsfest med mad, drikke, lækkert nyt tøj og overnatning - så bliver det ikke meget bedre!

Jeg glæder mig allerede og forberedelserne er allerede i gang - for min sygelige trang til slik og kager for tiden har nu en god grund til at forsvinde - kroppen skal skrues ned i en af de lækreste kjoler på markedet inden maj. Nu er der ingen undskyldning længere.... men hov - hvor var det så lige at resterne af min søns skolebio-slik forsvandt hen i går aftes? 

Nogle gange er man vist bare menneske og det er jeg sjovt nok også - men jeg skal nok gøre mit bedste, for lækker til et bryllup det skal jeg nu være - det skylder jeg brudeparret. Dejligt med en grund til lige at passe lidt bedre på min krop - det er som regel det, der får mig til at tage mig sammen - så denne invitation faldt på et tørt sted.

Vi havde faktisk ikke regnet med flere bryllupper i vennekredsen lige foreløbigt - men det er ikke altid man kan forudse hvad der sker og heldigvis for det...

En glædelig overraskelse og så oven i købet på en hverdag...


// Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar