mandag den 28. januar 2013

Jeg er åbenbart single og klar på dating...

For et år siden eller der omkring blev jeg tilmeldt NetLog. Jeg er altid nysgerrig på sociale medier - virker de og kan de bruges til noget? Derfor er jeg både på Facebook, Twitter, Linkedin, Google+ og derfor også NetLog. 
Jeg fik et link fra en ven for et år siden og tilmeldte mig - udfyldte kun lige navn og billede, så jeg havde en profil. Der er ikke mange jeg kender som har en profil, så jeg har faktisk ikke rigtigt fået gjort mere ved det - indtil i dag...

I morges lå der i min mail en anmodning om, at 3 jeg kendte ville være venner med mig og sød som jeg er - sagde jeg selvfølgelig ja tak - og så kommer det sjove!!!

3 minutter efter jeg havde gjort det - lå der en besked. 
Jeg synes ikke umiddelbart jeg kendte navnet og ville derfor lige kigge på beskeden og profilen. Beskeden lød: Hej Katrine, har du ikke lyst til at skrive lidt med mig?
Jeg tænkte stadig hvem det var og hvad han lige ville skrive med mig om - så derfor læste jeg hans profil. Mand 55 år - søger bekendtskab med søde piger og elsker sex!
Nej - jeg tror så ikke lige jeg vil skrive med dig...

2 minutter senere - ny besked fra NetLog: Du er sgu lækker!

10 minutter senere - ny besked fra NetLog: Er du singel?

Regner med han mener single - og nej, det er jeg jo faktisk ikke og mener bestemt heller ikke jeg har meldt mig på nogen form for netdating - så lige nu sidder jeg bare og griner for mig selv og gransker min hjerne for, hvor det lige er gået galt...

Indtil nu er det jo meget sjovt - men kommer der 100 mere af denne slags, er jeg ikke sikker på at jeg synes det er lige så underholdende....så nu har jeg lige været inde og skrive at jeg er gift - så må vi se om det er nogen hindring...

Kan se at NetLog nu også har en kategori der hedder Dating og der står ny ud for den - så måske har de bare solgt deres profiler til en datingbureau - så nu må vi se hvad fremtiden bringer...

Sjovt er det ihvertfald - og så oven i købet på en hverdag...


// Katrine


PS. Må hellere hjem og fortælle min mand om dagens mails, så må vi se om han synes det er lige så sjovt - jeg er ikke helt sikker...


1 kommentar:

  1. Ha ha... ja, det var da næsten helt ærgeligt, at du ikke er "singel"... så du kunne ha fået en ny penneven på 55. Dagens gode grin - tak :) Knus Mille

    SvarSlet